Michael ♥

På order av pojkvännen min ska jag uppdatera bloggen tydligen, så jag får väl göra det. Eftersom jag saknar honom så mycket så får det bli ett inlägg till honom. Snart är det fredag.. jag längtar.

 


Micke, jag älskar dig.
Jag hoppas att du vet det. Jag skulle kunna säga det flera hundra tusen gånger om, men det skulle aldrig komma i närheten av hur mycket jag älskar dig. Jag kan inte sätta ord på det.
Att det blev vi till slut är det bästa som har hänt mig. Jag är så glad att jag är din och du är min. Världens finaste är min. Det är helt otroligt. Jag förstår verkligen inte hur du kan vara så himla bra på alla sätt. Det är omöjligt för en människa att vara så bra, så perfekt. Men du är det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0