Första inlägget!

Tjenare! Fjärde bloggen gillt nu då gissar jag på. Har grejat design hela dagen, inte helt klar dock. Fast det beror mest på att jag inte har några kategorier ännu eftersom jag inte skrivit något hehe.. Men det ska det bli ändring på!

Väldigt varmt idag. Var ute en liten stund runt tio, elva men sen orkade jag inte mer så jag gick in. Passa på när det är bra väder var det va? Jaja, imorgon kör vi :)

Dagens plan är att åka till stan med padre. Middag på resturang får man och det tackas det ju inte nej till direkt.


Första bilden får bli en på lilla mig, samma som i sidgrejsemojsen som jag inte kommer ihåg vad det kallas just nu.. Juste, menyn var det! Fotografen är iallafall lilla söta Michael under midsommar :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt att du skriver igen, lycka till med nr fyra! Kram!!

2011-07-07 @ 22:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0