Tisdag

Hejsan!

Idag var det en väldigt seg dag, svenska, engelska, so, jumpa. Vaknade dock till på jumpan, vi körde spinning och jag har nog aldrig varit så svettig på en jumpalektion i skolan förut. Men kul var det! Nu slipper jag ju träna mer hehe..  Väldigt fräscht var det där också :)

Nu tror jag snart min pojke kommer, så tänkte försöka hinna göra uppgiften vi fick i Estetisk Kommunikation förut. Hann inte klart och tydligen skulle man göra klart nån annan lektion när man hade tid men känns som att det är lika bra att fixa nu så är det klart. Peace!


Jag har verkligen inga passande bilder till mina inlägg alls, skärpning! Ut och fota Carro, nuuu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0