En liten förklaring till uppdateringen..

Hejsan!
Tänkte nu ta och berätta varför jag inte uppdaterar så mycket. Grejen är att jag börjar typ åtta - halv nio varje dag och slutar tre, fyra. Det gör att jag kommer hem typ fem - halv sex, plus att jag på måndagar och torsdagar har träning med småtjejerna. Tiden där emellan försöker jag träffa kompisar och träna. Dock tror jag att det kommer bli bättre med uppdateringen om några veckor när jag kommit in i skollivet igen men för tillfället är det såhär :)
Idag ska jag iallafall träna med Ellen och sen kanske jag kan lura med mig Micke till netonnet för att kolla på datorväska. Skulle verkligen behöva det. Kanske till och med får med honom till Kista för jag skulle behöva en kalender och lite block. Så vi får se! Nu ska jag göra min läxa i Estetisk Kommunikatioin, dvs skapa en skolblogg :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0